Com aconseguir clients amb la publicitat online: mitjans i mètodes efectius de promoció a baix cost
En aquest taller tindrem dues parts ben diferenciades: en la primera, veurem els diferents mitjans i canals disponibles per a fer publicitat (cercadors, xarxes socials, email, etc.), com funciona cadascun d'ells i avantatges i inconvenients de cada canal i posteriorment definirem els objectius en funció de la mena d'activitat (B2C, B2B, etc.) i finalment veurem com triar el canal adequat i quines estratègies utilitzar per a aconseguir els objectius. CONTINGUTS:El màrqueting online, diferència entre publicitat i promocióIntroducció a la publicitat online i definició dels objectiusEls cercadors com eina de publicitat SEO i SEM, paraules clau, sistemes de subhastes de preus per clic, pressupostXarxes publicitàries de Google: Cerca, Display, Youtube, Shopping, MobileLes xarxes socials: segmentació del públic objectiu, formats publicitaris, eines de gestió i seguimentPublicitat a Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn i altres xarxes publicitàriesMàrqueting de continguts i inbound màrquetingEmail màrqueting, link building, màrqueting d'influencers https://www.granollers.cat/sites/default/files/agenda/doc_accio6578.png